Thursday, January 10, 2008

the deleted blog

For some reason the blog I have been writing for two years has been deleted. I didn't know that until two days ago, and it was too late already.

Though I haven't updated my blog for long, it's still a bit annoying that I have to get used to another blog.

Anyways, I'll post some news here once there's something happened. Cheers!

5 comments:

millieyao said...

確定救不回來了嗎?
感覺好可惜......

Anonymous said...

一直持續有在看妳最近的情況,有一陣子了吧!一直點不進妳的網站!前陣子就想問了以為是妳關了系統之類的!你或許可以試著email去問問!應該可以救回來!

看不到妳過去的文字我想更難過的人應該是我們吧!最近的生活還好嗎?希望妳一切平安!好久沒有和妳說上話了!若可以的話給我信或MSN吧(im.mavis@hotamil.com)

wabicon said...

Hi Mavis, thank you for your message, and sorry that I can't update my blog too often now. (But I think I'll post something next week.) Wish you're doing well in Taipei. All the best.

Anonymous said...

hi wa,
我在你的部落格潛水很久了
我這邊有你以前文章的備份
如果你需要的話我可以寄給你

我目前人在西澳
去年要來澳洲之前看了你的網站
因為不能長時間上網
所以都會先下載網頁之後慢慢看
一直都沒刪掉

我流我的email給你
有需要的話我寄給你
linchienhui17@gmail.com
dom

wabicon said...

Thank you, dom.

It'll be great if you can send me my old articles. I'll send you my email later. Cheers!